Dags för matlådan!

Kommentera
Över 11 månader har gått 
sedan den där fina vårdagen i april
den dagen som jag fick gå hem från jobbet
helt ofrivilligt
 
Då var det inte ett alternativ
enda sättet att kunna bli hel igen
var att ta en paus
en låååång paus
 
Efter hårt arbete
med återuppbyggnad
så är jag mer uppladdad med energi
YAY!!
 
Det är fakstiskt värt att fira!! 
 
Inte för att jag är fulladdad
men för att jag är på väg upp
på gång framåt
och för att vardagen fungerar!
(Givetvis med dagar som fungerar mindre bra...)
 
Visserligen är min återhämtning och uppbyggnad
ett evighetsprojekt...
men nu är det hanterbart! 
 
Ständigt påmind och peppad av terapeuten med:
- återhämtning
-begränsning
-återhämtning
-begränsning
osv..
Har nästan blivit som ett mantra! 
Ett bra sådant. 
 
Så sedan ca 1 månad tillbaka
är jag åter i den "gröna pyjamasen"
Jobbar 25% (WHOOP WHOOP!!)
och från 1 Mars är det 50% (!!!) som gäller. 
 
Vårens mål är att kunna klara av yrkeslivet på 50%
OCH
privatlivet på 100%! 
 
Ett mål värt att sträva efter! 
 
The work goes on.... and on... and on...
 
Matlådan har tagit revansch!